Thursday, November 13, 2008

Cuti Sekolah/School Holiday

Salam,
Saya akan mula bercuti pada 20 November 2008 sehingga 27 Disember 2008 dan tidak akan berada di daerah Kulaijaya dalam tempoh itu. Jika ada ibu bapa/penjaga yang ingin berjumpa dengan saya berkaitan urusan KRK, boleh datang ke sekolah sebelum 20 November atau selepas 27 Disember. Sila buat temujanji melalui telefon.

Sepanjang tempoh itu, jika ada keperluan untuk menghubungi saya, boleh telefon saya di nombor 017-5987697, email krk.smkkb.kulai@gmail.com atau tulis di ruangan comment pada mana-mana posting dalam blog ini. Saya akan cuba membalas email secepat mungkin.

Terima kasih.
*************************************************************************************
Greetings,
I will be on holiday starting from November 20th until December 27th and will be out of town during that period. If parents need to see me with regard to KRK, you may come to the school before November 20th or after December 27th. Please arrange for an appointment prior to the meeting.

By any chance, if I am needed during the holiday, I can be contacted at my cellphone 017-5987697, email krk.smkkb.kulai@gmail.com or you may simply write in comment section under any posting in this blog. I will try to get back to you as soon as possible.

Thank you.


CIK ZAKIAH NURLIANA SHOKHAIMI
PENYELARAS
KRK SMK KULAI BESAR

No comments: