Friday, December 24, 2010

KRK SMKKB - PMR 2010

Salam sejahtera,
Tahniah kepada calon-calon KRK SMKKB yang menduduki PMR 2010 atas keputusan yang cemerlang. Perlu dimaklumkan bahawa kita berjaya mencapai target Pejabat Pelajaran Daerah (PPD) Kulaijaya. Buat pertama kalinya dalam sejarah SMK Kulai Besar menguruskan calon-calon KRK untuk PMR dan pencapaian semua calon untuk penampilan pertama ini sangat membanggakan.

Sebagai Penyelaras KRK, saya berpendapat walaupun masih ada banyak ruang dan kelemahan yang perlu diperbaiki, pencapaian kali ini adalah memberangsangkan. Inilah suntikan semangat buat semua guru dan calon-calon KRK yang akan menduduki PMR pada tahun-tahun yang akan datang. Bagi pihak Pengetua dan pentadbir SMKKB dan semua guru KRK, saya mengucapkan tahniah kepada semua calon.

Ucapan tahniah yang istimewa buat Panitia Kemahiran Hidup yang diketuai oleh Puan Hajah Zaini Binti Hasan kerana menjadi Panitia Terbaik PMR untuk KRK 2010, kerana mendapat nilai GPMP terbaik sebanyak 1.17 dengan lebih 80% calon KRK mendapat gred A. Begitu juga dengan Panitia Bahasa Melayu (diketuai oleh Puan Rosmawati Zukni) di tempat kedua dengan nilai GPMP sebanyak 1.35 dengan 65% calon KRK mendapat gred A. Perlu saya nyatakan bahawa Puan Chong Kwee Chin dan Cik Noorul Idayu Mohd Nor ialah guru Bahasa Melayu yang mengajar di kedua-dua kelas PMR KRK dan bagi Kemahiran Hidup, guru yang mengajar ialah Puan Norhazlinah Binti Md.Basri dan Encik Mohd Nizam Bin Jamsari.

Berikut ialah senarai nama murid KRK yang mendapat keputusan cemerlang PMR 2010:

8A
1. Gogilan A/L Selvam
2. Mohammad Firdaus Bin Rosman
3. Akmal Qusyairi Bin Roslan
4. Muhammad Addeen Bin Zailee
5. Siti Amanina Binti Norman
6. Sharifah Fitri Shafia Binti Syed Lokman

7A 1B
1. Putera Amirul Haikal Bin Rosli
2. Nornabila Najwa Binti Zuhari
3. So Qing Yi

7A 1C
1. Hazimah Binti Roslan

6A 2B
1. Muhammad Izzuddin Bin Zulfadzly
2. Nurlaila Nabila Binti Jamli
3. Hafiz Bin Ariffin
4. Nuraina Afiqah Binti Khalim
5. Nur Syuhada' Binti Jamaludin
6. Haziq Hamizan Bin Khalim
7. Nurul Fazlinda Binti Jamaludin
8. Law Jia Lee
9. Lee Pik En

7A
1. Malini A/P Rajendiran
2. Yuventhan A/L Ramasamy

Tahniah dan selamat maju jaya. Keretapi anda akan berhenti di stesen seterusnya - SPM 2012.


CIKGU ZAKIAH

-

1 comment:

malini rajen said...

thanks for everything teachers.........i promise tat i will do my best in spm make u all proud.....i wil study hardly n smartly n prove it in spm...